Farshans Diet + upplägg

Tjo!!
Tänkte här förklara följande diet jag kört igång med!!
Började 4e Januari med en ganska basic diet bestående av mestadels proteiner!
Lyckades tappa ca 4 kg under januari!!

I slutet på Januari snubblade jag över en väldigt intressant film på nätet som heter "I want to look like that Guy".
Iom att det predikas att köra Max OT, vilket jag gjort i princip hela 2009, så lät det helt klart intressant!

När det desutom var den legendariske Jeff Willet som var mentor, kunde det ju inte bli annat än bra ;-)

Har nu anammat samma diet som Stuart kör i filmen och den ser ut såhär för februari och mars:

Mål 1:

1,2dl havregryn

Mål 2:

Kyckling file + 1 potatis

Mål 3:

Muscle XGF, 1,5skopor

Mål 4:

Muscle XGF 1,5 skopor + Grönsaker

Mål 5:

220 gram biff + sallad eller grönisar

Mål 6:

Muscle XGF, 0,75 skopor + 10gram glutamin


Preworkout: 2 skopor VP2, Anabolic Rush
Postworkout: 2 skopor VP2, kreatin, glutamin



På detta kör jag Max OT, dvs 4-6 reps, precis som Frugan förklarat, med samma tränings upplägg :-)
Så nu är det bara att köra på för bästa resultat ;-)

/Farshan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0